نسخه‌های بتای iOS 16 احتمالاً ارجاعی به هدست واقعیت ترکیبی خواهند داشت

گزارش‌های نو علامت می دهد او‌لین ارجاعات به هدست نمایندگی اپل در مشهد حقیقت ترکیبی اپل احتمالاً در ورژن‌های آزمایشی iOS 16 ارائه شود.
براساس شایعات اخیر و با دقت به اشاره به طاقت فرسا‌افزاری که انتظار می‌رود در ورژن‌ی آزمایشی iOS 16 اضافه خواهد شد، هدست حقیقت ترکیبی موردانتظار اپل احتمالاً تا پیش از فصل تابستان ۲۰۲۳ عرضه گردد.
به نقل از Apple Insider، اپل درحال‌ عمل روی یک هدست حقیقت ترکیبی میباشد. از دوران‌ها گذشته نیز شاهد نشر شایعاتی درمورد هدست حقیقت مجازی/حقیقت افزوده‌ی اپل بوده‌ایم. از آن‌جا که شایعات آرم میدهد این دستگاه در مرحله‌ی اعمال آزمایش‌های پیش‌ایجاد میباشد، به‌حیث می رسد که نرم افزار این موسسه نیز درحال فراهم شدن برای به کار گیری از این فناوری در بعدی میباشد.
برند گورمن در روزنامه‌ی Power On در تشریح آنچه بایستی از WWDC ۲۰۲۲ انتظار داشته باشیم، به هدست حقیقت ترکیبی اپل اشاره نموده است. اگرچه تا قبل از این آورده شده بود اپل قصد دارااست این هدست را طی اتفاق افتاد بسط‌دهندگان معرفی نماید، البته گورمن اعتقاد دارد که معرفی این کالا احتمالاً آخرها امسال یا این که اوایل سال ۲۰۲۳ اجرا شود.
ولی از دید گورمن، معرفی هدست حقیقت ترکیبی اپل در WWDC همین سال همچنان قابلیت‌پذیر میباشد. بعضی منابع اعلام کرده‌اند ورژن‌های آزمایشی iOS 16 مشمول تعداد متعددی ارجاع به هدست و رابطه آن با آیفون میباشد. تقریب زده گردیده که وجود این آیه‌ها قادر است به‌معنای معرفی هدست آیتم اشاره در چرخه‌ی iOS 16 باشد و این یعنی اپل در مسافت‌ی میان ژوئن ۲۰۲۲ و ژوئن ۲۰۲۳ از این جنس رونمایی خواهد کرد.
نوشته ی علمی‌ی مرتبط:
داده ها پتنت تازه اپل ایده این موسسه برای پباده سازی مجموعه بازی را افشا می‌نماید
نصیب نوتیفیکیشن در iOS 16 با تغییرات محسوسی یار میگردد
برخی دیگر از منابع اعلام کرده‌اند اپل قادر است پیش‌اکران بعضا از قابل انعطاف‌افزارهای حقیقت افزوده و حقیقت مجازی خویش را حتی با سیستم‌برهان غیر وابسته‌ای موسوم به rOS ارائه دهد.
گورمن توقع دارد بقیه امکان‌های iOS در به‌روزرسانی آتی این سیستم‌دلیل توسعه‌های درخورتوجهی داشته باشند که ازجمله می‌قدرت به به‌روزرسانی نصیب اعلان‌ها و همینطور قابلیت و امکان‌های نو ردیابی تندرست اشاره نمود. به‌حیث نمیرسد اپل ورژن‌ی آینده سیستم‌استدلال موبایلی خویش را به‌طور بی نقص بازطراحی نماید، ولی احتمال داراست شاهد باصرفه‌سازی‌های بیشتر در قابلیت و امکان‌های چندوظیفگی iPadOS باشیم.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.