اپل و آنر بیشترین سود را از سقوط هواوی در بازار موبایل چین برده‌اند؛ ویوو در جایگاه نخست و شیائومی پنجم

اپل و آنر بیشترین منفعت را از کمرنگ شدن هواوی در بازار چین داشته‌اند نمایندگی اپل در مشهد و ویوو نیز با ۱۹٫۷ درصد سهم بازار، رده اوپو را در بالا تصاحب نموده است.
۷۴/۲ میلیون تلفن همراه هوشمند در سه ماه اولیه سال ۲۰۲۲ در چین فروخته گردیده که نسبت به بازه زمانی شبیه سال پیشین ۱۴ درصد کاهش داشته میباشد. این سطح از فروش شبیه بدترین هنگامی میباشد که بازار در طی همگی‌گیری دید، در واقع موج نو و قرنطینه‌های مربوط به آن تأثیر منفی خویش را داشته‌اند.
Vivo با وجود کاهش سهم بازارش به ۱۹٫۷ درصد، از Oppo پیشی گرفت تا منزلت اولیه را در بازار متاع خویش نماید. کانترپوینت دلایل توفیق ویوو در بازار چین را فروش فی مابین‌جایگاه‌های vivo S12 و S12 Pro که بر عکاسی سلفی متمرکز بودند و موبایل‌های مقرون‌به‌صرفه محرمانه Y (مانند Y76s، Y31s) تیتر می‌نماید.
همینطور Oppo نیز مانند Vivo با کاهش سهم رو‌به‌رو گردیده و اکنون با ۱۸ درصد بازار، با اختلاف ناچیزی در موضع دوم قرار می گیرد، صحیح پاره ای فراتر از اپل که با صعودی عالی به ۱۷٫۹ درصد رسیده میباشد. گفتنی‌ میباشد‌ که آیفون 13 پرفروش‌ترین تلفن همراه چین در سه‌ماهه این سال بوده، اگرچه تقاضا برای محرمانه 13 سیر کاهشی به خویش گرفته میباشد. با دقت به افول هواوی و رویش بهتر اپل در بازار چین، می‌اقتدار اظهار کرد که کوپرتینویی‌ها بیشترین فایده را از سقوط آزاد هواوی کرده‌اند.
بااین‌درحال حاضر بیشترین رویش مرتبط با اپل نبوده و فرزندخوانده‌ی گذشته هواوی، یعنی آنر با رشدی دیده‌گیر از سهم بسیار معدود ۵ درصدی به ۱۷ درصد رسیده میباشد. محبوبیت موبایل‌هایی مانند آنر 60، آنر 60 پرو و آنر 60 SE در بازار چین، خیر‌فقط موجب پرورش سالیانه‌ی آن ها گردیده؛ بلکه حتی‌در مقایسه‌ با سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۱ که ۱۶٫۷ درصد سهم داشتند، بازهم فرایند روبه‌رویش خویش را نگهداری کرده‌اند. هواوی نیز درحالی‌که ۱۵ درصد سهم بازار را سال قبلی دراختیار داشت، حال سقوطی تا ۶٫۲ درصد را تجارب نموده است.
همینطور پرورش آنر و اپل برای شیائومی دردسرآفرین گردیده و آن ها را تا منزلت پنجم تنزل داده میباشد. به‌گفته‌ی تحلیلگران بازار، تلفن همراه‌های خصوصی ردمی K40 و خصوصی ردمی نوت 11 فروش خیر داشته‌اند و ردمی 9A ارزان‌بها نیز همچنان محبوبیت خویش را محافظت کرده؛ ولی بایستی در انتظار خیز شیائومی برای بازپس‌گیری مقام سوم باشیم، چراکه خبرهای خیر از فروش موبایل‌های موردعلاقه‌ی ردمی K50 و ردمی 10A به گوش می رسد. به‌گزارش Counterpoint موبایل‌های تاشو نیز کمتر از یک درصد سهم بازار را دراختیار دارا‌هستند که یکی دلایل اقبال نادر یوزرها، ارزش بسیار بالای این دستگاه‌ها میباشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.