آرشیو بهمن ماه 1400

نمايندگي اپل در مشهد

نام احتمالی سرویس موسیقی کلاسیک اپل فاش شد

براساس جدیدترین داده ها به‌دست‌آمده، نمایندگی اپل در مشهد خدمت موسیقی کلاسیک جداگانه آینده‌ی اپل «Apple Classical» اسم خواهد گرفت.
در جدیدترین داده ها افشا‌گردیده از آخری به‌روزرسانی بتای Android Apple Music، جزئیات جدیدی کشف گردیده‌ میباشد که به اسم احتمالی از خدمت موسیقی کلاسیک آینده‌ی اپل اشاره می‌نماید. این خبری بسیار هیجان‌انگیز برای دوست داران موسیقی کلاسیک میباشد.
به‌گزارش reviewgeek، سال پیشین، اپل Primephonic، یک کدام از دیگر از خدمت‌های پخش موسیقی کلاسیک را خرید. با اعمال این عمل، کمپانی ذکر شده به شنوندگانش قسم اعطا کرد تجربه‌ی موسیقی جدیدی در رویه خواهد بود که بدین ژانر تخصیص داراست. اپل وعده داده میباشد خصوصیت‌های دوستداشتنی این خدمت، مانند لیست‌های پخش و ترانه‌های انحصاری و آحاد کتابخانه موسیقی Primephonic را به اپلیکیشن جدیدش بیاورد.
داده ها نو در زمینه ی نرم‌افزار ذکر شده را 9to5Google کشف نموده است. این تیم فولدر‌ها را ارزیابی کرده و در آنان ارجاعاتی به «Apple Classical» یافته‌اند. به‌حیث می رسد این اسم نرم افزار تازه اپل خواهد بود. مدام ممکن میباشد قبل از عرضه‌ی قانونی جنس اسم آن تغییر‌و تحول نماید؛ ولی ازآن‌جاکه Apple Classical مطابق با Apple Music میباشد، به‌احتمال زیاد با مورد‌ی دیگری جایگزین نمی شود.
نوشته‌ی علمی‌ی دارای ارتباط:
اپل آوا احتمالاً صاحب خانه خدمت صدای فارغ از افت کیفیت گردد
موسیقی کلاسیک تفاوت‌هایی با غیرکلاسیک دارااست؛ به‌همین‌استدلال، دیدن تعدادی خدمت که به آن تخصیص داده گردیده، لذت‌نصیب میباشد. موسیقی «بی آلایش» به‌راحتی براساس دسته یا این که هنرمند، اسم گالری و ژانر قابل گروه‌بندی میباشد.
بااین حال، هر موسیقی کلاسیک داده ها مازاد متعددی دارااست؛ به‌همین‌استدلال، قراردادن آن در گروه‌ای خاص مشقت بار میباشد. همینطور، هزاران اجرای ضبط‌گردیده برای هر ترانه‌ساز و موزیک وجود دارااست؛ به این ترتیب، سازمان‌دهی آن بسیار مشقت بار‌خیس میباشد.
خدمت‌های مخصوص گنجایش‌های جست‌وجوی توانمند‌تری ارائه می‌نمایند که برای مدیر اسم‌های آوا غامض و بقیه خصوصیت‌های خیره کننده این نوع موسیقی مطلوب‌خیس می باشند. درحالی‌که می توانید نوا‌های کلاسیک دلخواهتان را در خدمت‌های پخش موسیقی استاندارد، مانند Tidal یا این که YouTube Music گوش دهید، به کارگیری از خدمت‌های منحصر به فرد سهل وآسان‌خیس میباشد و تجربه‌ی بهتری به شما ارائه می دهد.
۰ ۰

آخرین پیکربندی مک‌بوک ایر ۲۰۲۲ با تراشه M2 و ۱۰ هسته‌ی گرافیکی

گفته می‌گردد نسل بعدی مک‌بوک ایر کالبد و قلب تپنده‌‌ی جدیدی خواهد داشت نمایندگی اپل در مشهد و احتمالاً در نصفه‌ی در آغاز همین سال میلادی رونمایی و عرضه گردد.
شواهد حاکی از آن میباشد ک اپل درپی رونمایی از نسل بعدی مک‌بوک ایر در نصفه‌ی ابتدا این سال میلادی میباشد؛ اولترابوکی احتمالاً بلندمرتبه‌ترین بازطراحی‌اش را در یک ده سال‌ی قبل تجربه خواهد کرد. فعلا برند گِرمن از بلومبرگ گزارشی را تدوین کرده که نشانه می دهد غول دنیای فناوری در بطن مک‌بوک ایر بعدی تراشه‌ی M2 را تعبیه خواهد کرد که آخری تنظیمات آن متشکل از ۱۰ هسته‌ی گرافیکی میباشد.
گرمن این نظر را دارد که واحد پردازش مرکزی (CPU) تراشه‌ی ذکر شده در مقایسه با نسل قبل سریع‌خیس خواهد بود؛ البته گِرمن جزئیات بیشتری را درین‌باره ارائه نمی‌دهد. با این‌ اکنون، گمان می‌رود که پباده سازی نو هسته‌ها در تراشه‌ی تازه به‌ شغل خواهد رفت و طبق شایعات، این تراشه با لیتوگرافی چهار نانومتری ساخته شود که متعاقباً قادر است منفعت‌وری و کیفیت کوشش را ارتقا دهد. در‌این دربین، واحد پردازش گرافیکی ۱۰ هسته‌ای نیز جزئی از SOC (سیستم-روی-چیپ) خواهد بود که در واقعیت دو هسته بیشتر از پایانی پیکربند تراشه‌ی M1 میباشد.
در ظاهرً مک‌بوک ایر نو دارنده بدنه‌ی نازک‌خیس، لبه‌های سپید رنگ و سوای برند تجاری MacBook Air در کناره‌ی تحتانی خواهد بود. این سبک احتمالاً مورد‌های رنگی شبیه با آی‌مک ۲۴ اینچی ارائه می دهد و برگه‌کلید تازه نیز هم‌سو با کناره‌ها به طور کاملً سپید شود. به لحاظ می رسد کلیدهای نیم‌قد فانکشن نیز مکان خویش را به مثال‌های شبیه مک‌بوک پرو در سایز بی نقص خواهند بخشید و یک دوربین رخ‌تایم 1080p نیز در لبه‌ی فوقانی (احتمالاً ناچ) تعبیه میگردد.
نوشته‌ی‌علمی‌ی دارای ارتباط:
دهانزد: نسل بعدی مک‌بوک ایر در سال ۲۰۲۲ و با پباده سازی بر طبق ناچ عرضه شود
برخلاف مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی تازه، به‌لحاظ می رسد مک‌بوک‌ ایر بعدی کادر تماماً تخت مزین گردد. در یک سوی کادر، درگاه مگ‌سیف و USB-C مبتنی‌بر تاندربولت ۴ قرار میگیرد و در جهت دیگر، یک درگاه تاندربولت ۴ و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا تعبیه شود و یک آداپتور برق ۳۰ وات نیز انرژی مایحتاج دستگاه را تأمین خواهد کرد.
این دستگاه همینطور با‌‌‌ اعتنا‌‌‌ به تراشه‌ی بسیار با صرفه، مانند نسل قبل نیازی به رشته برای خنک شدن اجزای داخلی نخواهد داشت و فقط از یک هیت سینک سود خواهد گرفت. افزون بر این، جدیدترین اولترابوک اپل ممکن میباشد به نمایشگر مینی ال‌ای‌دی مجهز باشد؛ البته احتمالاً فناوری پروموشن را برای پشتیبانی از محتوای تطبیقی ۱۲۰ هرتز مشمول نمیشود.
۰ ۰

قیمت مانیتور بعدی اپل احتمالا نصف پرو دیسپلی XDR خواهد بود

گفته میشود اپل درصدد رونمایی مانیتور جدیدی در سال ۲۰۲۲ میباشد نمایندگی اپل در مشهد که به ظاهر قیمتش بسیار ارزان‌خیس از پرو دیسپلی XDR کنونی خواهد بود.
شواهد نشانه میدهد که غول دنیای فناوری با همیاری ال‌جی در اکنون تشکیل داد سبک‌های ارزان‌ارزش پرو دیسپلی XDR میباشد. در حال حاضر گزارشی از برند گِرمن منتشر گردیده‌است که درواقع میتواند مُهر تأییدی بر این مورد باشد.
گِرمن می گوید که سبک تازه احتمالا ۲،۵۰۰ دلار بها خواهد داشت که بسیار ارزان‌خیس از پرو دیسپلی کنونی میباشد. درحال‌حاضر، بقیه ویژگی ها در هاله‌ای عدم وضوح میباشد؛ البته احتمالا قیمت مناسب‌خیس آن به این‌مضمون‌ نخواهد بود که مانیتور نام برده نادر‌کیفیت یا این که ضعیف خواهد بود. گِرمن میگوید که هزینه‌ی ساخت و ساز نمایشگر برای Pro Display XDR احتمالا از فرصت عرضه‌ی آن کاسته شده میباشد؛ به این ترتیب، شاید اپل تواند با بها کمتر به عبارتی سطح کیفی را ارائه دهد.
تا به امروز، شایعات اندکی دراین‌باره منتشر گردیده‌است؛ البته چندین روز قبل گزارشی منتشر شد که نماد می‌بخشید غول دنیای فناوری در حالا ساخت و ساز مانیتوری ارزان‌ارزش میباشد که قادر است مورد‌ی قابل قبولی برای مک مینی باشد. علاوه‌براین، جدیدا گزارش شد‌ه‌است که ال‌جی در اکنون ایجاد کرد دو پنل ۲۴ و ۲۷ اینچی میباشد که درواقع، می تواند مرتبط با به عبارتی دو سبک نمایشگر مقرون‌به‌صرفه باشد.
نوشته‌ی‌علمی‌ی دارای ارتباط:
هرآنچه از محصول ها احتمالی اپل در نصفه در آغاز ۲۰۲۲ انتظار داریم
به‌طورکلی، کوپرتینویی‌ها معمولا مانیتورهایشان را درکنار مک پرو در روی داد توسعه و گسترش‌دهندگان رونمایی می‌نمایند؛ براین اساس، به دور از انتظار نخواهد بود که اپل در اتفاق افتاد بسط‌دهندگان ۲۰۲۲ نسل بعدی مانیتور ماهر خویش را رونمایی نماید.
۰ ۰