آخرین پیکربندی مک‌بوک ایر ۲۰۲۲ با تراشه M2 و ۱۰ هسته‌ی گرافیکی

گفته می‌گردد نسل بعدی مک‌بوک ایر کالبد و قلب تپنده‌‌ی جدیدی خواهد داشت نمایندگی اپل در مشهد و احتمالاً در نصفه‌ی در آغاز همین سال میلادی رونمایی و عرضه گردد.
شواهد حاکی از آن میباشد ک اپل درپی رونمایی از نسل بعدی مک‌بوک ایر در نصفه‌ی ابتدا این سال میلادی میباشد؛ اولترابوکی احتمالاً بلندمرتبه‌ترین بازطراحی‌اش را در یک ده سال‌ی قبل تجربه خواهد کرد. فعلا برند گِرمن از بلومبرگ گزارشی را تدوین کرده که نشانه می دهد غول دنیای فناوری در بطن مک‌بوک ایر بعدی تراشه‌ی M2 را تعبیه خواهد کرد که آخری تنظیمات آن متشکل از ۱۰ هسته‌ی گرافیکی میباشد.
گرمن این نظر را دارد که واحد پردازش مرکزی (CPU) تراشه‌ی ذکر شده در مقایسه با نسل قبل سریع‌خیس خواهد بود؛ البته گِرمن جزئیات بیشتری را درین‌باره ارائه نمی‌دهد. با این‌ اکنون، گمان می‌رود که پباده سازی نو هسته‌ها در تراشه‌ی تازه به‌ شغل خواهد رفت و طبق شایعات، این تراشه با لیتوگرافی چهار نانومتری ساخته شود که متعاقباً قادر است منفعت‌وری و کیفیت کوشش را ارتقا دهد. در‌این دربین، واحد پردازش گرافیکی ۱۰ هسته‌ای نیز جزئی از SOC (سیستم-روی-چیپ) خواهد بود که در واقعیت دو هسته بیشتر از پایانی پیکربند تراشه‌ی M1 میباشد.
در ظاهرً مک‌بوک ایر نو دارنده بدنه‌ی نازک‌خیس، لبه‌های سپید رنگ و سوای برند تجاری MacBook Air در کناره‌ی تحتانی خواهد بود. این سبک احتمالاً مورد‌های رنگی شبیه با آی‌مک ۲۴ اینچی ارائه می دهد و برگه‌کلید تازه نیز هم‌سو با کناره‌ها به طور کاملً سپید شود. به لحاظ می رسد کلیدهای نیم‌قد فانکشن نیز مکان خویش را به مثال‌های شبیه مک‌بوک پرو در سایز بی نقص خواهند بخشید و یک دوربین رخ‌تایم 1080p نیز در لبه‌ی فوقانی (احتمالاً ناچ) تعبیه میگردد.
نوشته‌ی‌علمی‌ی دارای ارتباط:
دهانزد: نسل بعدی مک‌بوک ایر در سال ۲۰۲۲ و با پباده سازی بر طبق ناچ عرضه شود
برخلاف مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی تازه، به‌لحاظ می رسد مک‌بوک‌ ایر بعدی کادر تماماً تخت مزین گردد. در یک سوی کادر، درگاه مگ‌سیف و USB-C مبتنی‌بر تاندربولت ۴ قرار میگیرد و در جهت دیگر، یک درگاه تاندربولت ۴ و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا تعبیه شود و یک آداپتور برق ۳۰ وات نیز انرژی مایحتاج دستگاه را تأمین خواهد کرد.
این دستگاه همینطور با‌‌‌ اعتنا‌‌‌ به تراشه‌ی بسیار با صرفه، مانند نسل قبل نیازی به رشته برای خنک شدن اجزای داخلی نخواهد داشت و فقط از یک هیت سینک سود خواهد گرفت. افزون بر این، جدیدترین اولترابوک اپل ممکن میباشد به نمایشگر مینی ال‌ای‌دی مجهز باشد؛ البته احتمالاً فناوری پروموشن را برای پشتیبانی از محتوای تطبیقی ۱۲۰ هرتز مشمول نمیشود.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.