قیمت مانیتور بعدی اپل احتمالا نصف پرو دیسپلی XDR خواهد بود

گفته میشود اپل درصدد رونمایی مانیتور جدیدی در سال ۲۰۲۲ میباشد نمایندگی اپل در مشهد که به ظاهر قیمتش بسیار ارزان‌خیس از پرو دیسپلی XDR کنونی خواهد بود.
شواهد نشانه میدهد که غول دنیای فناوری با همیاری ال‌جی در اکنون تشکیل داد سبک‌های ارزان‌ارزش پرو دیسپلی XDR میباشد. در حال حاضر گزارشی از برند گِرمن منتشر گردیده‌است که درواقع میتواند مُهر تأییدی بر این مورد باشد.
گِرمن می گوید که سبک تازه احتمالا ۲،۵۰۰ دلار بها خواهد داشت که بسیار ارزان‌خیس از پرو دیسپلی کنونی میباشد. درحال‌حاضر، بقیه ویژگی ها در هاله‌ای عدم وضوح میباشد؛ البته احتمالا قیمت مناسب‌خیس آن به این‌مضمون‌ نخواهد بود که مانیتور نام برده نادر‌کیفیت یا این که ضعیف خواهد بود. گِرمن میگوید که هزینه‌ی ساخت و ساز نمایشگر برای Pro Display XDR احتمالا از فرصت عرضه‌ی آن کاسته شده میباشد؛ به این ترتیب، شاید اپل تواند با بها کمتر به عبارتی سطح کیفی را ارائه دهد.
تا به امروز، شایعات اندکی دراین‌باره منتشر گردیده‌است؛ البته چندین روز قبل گزارشی منتشر شد که نماد می‌بخشید غول دنیای فناوری در حالا ساخت و ساز مانیتوری ارزان‌ارزش میباشد که قادر است مورد‌ی قابل قبولی برای مک مینی باشد. علاوه‌براین، جدیدا گزارش شد‌ه‌است که ال‌جی در اکنون ایجاد کرد دو پنل ۲۴ و ۲۷ اینچی میباشد که درواقع، می تواند مرتبط با به عبارتی دو سبک نمایشگر مقرون‌به‌صرفه باشد.
نوشته‌ی‌علمی‌ی دارای ارتباط:
هرآنچه از محصول ها احتمالی اپل در نصفه در آغاز ۲۰۲۲ انتظار داریم
به‌طورکلی، کوپرتینویی‌ها معمولا مانیتورهایشان را درکنار مک پرو در روی داد توسعه و گسترش‌دهندگان رونمایی می‌نمایند؛ براین اساس، به دور از انتظار نخواهد بود که اپل در اتفاق افتاد بسط‌دهندگان ۲۰۲۲ نسل بعدی مانیتور ماهر خویش را رونمایی نماید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.