اپل احتمالا 'به اجبار' ۶۴ گیگابایت حافظه در استودیو دیسپلی قرار داده است

گسترش‌دهنده‌ای می گوید استودیو دیسپلی نمایندگی اپل در مشهد اپل دارنده ۶۴ گیگابایت خاطر‌ی ذخیره‌سازی میباشد. یک فرضیه داعیه می‌نماید که اپل احتمالاً «ناچار گردیده‌است» این مقدار یاد‌ی ذخیره‌سازی را در مانیتور استعمال نماید.
یکی بسط‌دهندگان اپل متوجه گردیده مانیتور در بین‌منزلت‌ی استودیو دیسپلی (Apple Studio Display) دارنده ۶۴ گیگابایت خاطر‌ی ذخیره‌سازی آن‌پیروزی میباشد، ولی تنهاً دو گیگابایت از آن را به‌شکل پیش‌فرض اشغال می‌نماید.
براساس گزارش اپل اینسایدر، ظاهراً مانیتور برای به‌روزرسانی هیبت‌ور به کمی خاطر‌ی آزاد نیاز دارااست و آن‌طور که به لحاظ میرسد فعلا ۶۲ گیگابایت باقیمانده از گنجایش داخلی مانیتور، بلااستفاده میباشد. اپل در ویژگی ها فنی قانونی استودیو دیسپلی به یاد‌ی ذخیره‌سازی دستگاه اشاره نکرده میباشد.
فایده‌مندی استودیو دیسپلی از ۶۴ گیگابایت خاطر‌ی ذخیره‌سازی شاید در نگاه اولیه چندان برای‌مان تعجب‌برانگیز نباشد،‌ خصوصا با فهمیدن این واقعیت که مانیتور نو اپل از تراشه‌ی A13 Bionic به کار گیری می‌نماید.
A13 Bionic اولیه توشه در سال ۲۰۱۹ به همپا موبایل آیفون ۱۱ معرفی شد و بعد شاهد داخل شدن آن به نسل دوم آیفون SE و نسل نهم آیپد بودیم. هیچ‌یک از این دستگاه‌ها مجهز به کانفیگی با گنجایش کمتر از ۶۴ گیگابایت نبوده‌اند و این احتمالاً یعنی مقدار کمتری از یاد‌ی NAND با کنترلر خاطر‌ی تراشه‌ی A13 سازش ندارد و اپل بدون چاره گردیده‌است در استودیو دیسپلی ۶۴ گیگابایت خاطر‌ی ذخیره‌سازی قرار دهد.
نوشته‌علمی‌های مرتبط:
مانیتور Studio Display اپل با تراشه A13 و رزولوشن 5K رونمایی شد
مانیتور فی مابین‌مقام استودیو دیسپلی اپل با چه دستگاه‌هایی سازگار میباشد؟
مضمون‌ مزیت مقیاس نیز ممکن میباشد در‌این دستور دخیل باشد. با این توضیح که احتمالاً استعمال از گنجایش کمتر از ۶۴ گیگابایت به هم پا A13، در غایت هزینه‌ی بیشتری روی دست اپل می گذارد.
یافته‌ی نو به‌این مضمون‌ میباشد که مانیتور استودیو دیسپلی دقیقاً دارنده به عبارتی تراشه‌ی ۲٫۶۵ گیگاهرتزی A13 Bionic، به عبارتی دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با نگهبانی از Center Stage و به عبارتی دست کم گنجایش ۶۴ گیگابایتی نسل نهم آیپد میباشد. به این ترتیب مشخص و معلوم گردیده‌است که استودیو دیسپلی ویژگی ها فنی بهتری نسبت‌به نسل دوم اپل تی او 4K داراست که از تراشه‌ی A12 Bionic و دست کم ۳۲ گیگابایت یاد‌ی ذخیره‌سازی استعمال میکرد.
هفته‌ی پیشین معلوم شد که استودیو دیسپلی اپل از ورژن‌ی بی نقص iOS 15.4 استعمال می‌نماید و بیلدنامبر استعمال‌گردیده در‌این مانیتور دقیقاً به عبارتی بیلدنامبر سیستم‌استدلال آیفون و آیپد میباشد. این یعنی اپل با نشر ورژن‌های نو iOS قادر است قابلیت و امکان‌های اضافه‌ای را به استودیو دیسپلی بیاورد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.