آیپد تاشو تا سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود

دهانزد‌های متعددی درخصوص ایپد تاشو منتشر گردیده است نمایندگی اپل در مشهد و درحال حاضر مبنی بر گزارش نو این جنس قرار میباشد با نمایشگر تاشو یال جی مهیا عرضه به بازار گردد.
گزارش منتشر گردیده تازه حاکی از آن میباشد که کمپانی ال جی در درحال حاضر فراهم سازی و عرضه نمایشگرهایی نو میباشد که با پنل OLED ساخت‌و‌ساز گردیده‌اند و قابلیت تعبیه در آیپد را نیز دارا هستند. خبر گزاری The Elec در گزارش اخیر خویش داعیه کرده که ال جی قبل از همیاری با اپل این قطعات را در تولید ها اچ پی به عمل خواهد گرفت.
تا تا قبل از این اپل پتنت‌هایی را در ارتباط آیپد‌ تاشو به تصویب رسانده بود. این پتنت در سازمان تصویب خلاقیت ایالات متحده به تصویب رسیده میباشد و امروز داده ها آن به طور همگانی افشا گردیده‌است که نشانه از کوشش کمپانی اپل برای معرفی و عرضه یک متاع تازه با نمایشگر لمسی تا شونده را به تصویر کشیده میباشد. این داده ها علامت می دهد که اپل اولی قدم‌های دورازشوخی برای ساخت تولیدات تاشو را برداشته میباشد و ایده‌هایی نوین برای ایجاد تولیدات مطابق این فناوری را دارااست.
در قبلی اعتقاد و باور بر این بود که کمپانی اپل تصمیم دارااست تا در سال 2020 از یک آیپد با قابلیت و امکان اتصال به نسل تازه سیستم‌های رابطه بی‌سیم (5G) و قابلیت و امکان تا شوندگی رونمایی نماید. داده ها مرتبط با این پروژه نو مایکروسافت بوسیله موسسه‌های خبری دارای اعتبار نظیر Economic Daily News و IHS Markit تائید شد‌ه‌است و هم اکنون تصاویر مطابق این سیستم‌های هوشمند فراهم تکثیر در فضای وب گردیده بود.
برند گورمن نیز بر این اعتقاد و باور میباشد که کمپانی اپل برای این جنس سیستم عاملی غیر وابسته که فی مابین مک وی اس و آیپد وی اس میباشد را بسط میدهد و از آن شیوه یک دستگاه کاربردی با نمایشگر گرانقدر و ولی ابعادی توده و جور و قابل حمل را بسط خواهد بخشید.
این جنس با وجود نمایشگر لمسی قابل خم شدن دیگر نیازی به اتصال صفحه کلید فرنگی نخواهد داشت و یوزرها می توانند به طور یک دست و فارغ از نیاز به دستگاه‌های فرنگی نظیر آنچه امروزه در آیپد پرو چشم گردیده، قابلیت اجرای وظایف متعدد را آماده نماید. این تحلیلگر در نقطه پایان سخنان خویش اعلام کرده که‌این فرآورده احتمالا مجهز به نمایشگر کیفیت عالی UHD و 4K خواهد بود.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.