پتنت‌ جدید ایرپاد اپل روش ردیابی فعالیت‌های ورزشی را با این محصول نشان می‌دهد

قابلیت دارااست ساعت هوشمند شما برای چک بر تمرین‌های ورزشی‌تان کافی نباشد؛ نمایندگی اپل در مشهد به‌خصوص هنگامی‌که با مربی اپل فیتنس پلاس ورزش می کنید. پتنت نو افشا‌گردیده از اپل نماد میدهد که این مجموعه چه طور از ایرپاد برای ردیابی کار‌های بدنی سود خواهد گرفت.
پتنت موسوم به Wireless Ear Bud System With Pose Detection که ۱۷ فوریه اپل‌اینسایدر منتشر کرد، آرم می دهد که ممکن میباشد ایرپاد حسگرهایی برای گردآوری‌آوری داده ها جهت‌گیری مثل اندازه‌گیری عجله‌سنج حین حرکات استفاده کننده داشته باشد. همینطور، ممکن میباشد دستگاهی الکترونیکی صاحبخانه به‌شکل بی‌سیم با ایرپادی رابطه برقرار نماید که در گوش استفاده کننده قراردارد. این خصوصیت احتمالاً بخشی از سیستمی خواهد بود که هنگام بررسی کارایی مخاطب از یک روال جنبش رمز یا این که بقیه نرم‌افزار‌های تمرینی، فراگیری و برخورد موردنیاز را به استفاده کننده ارائه می دهد.
به‌گزارش دیجیتال ترندز، در‌حالتی که این پتنت تماماً اعمال خواهد شد، اپل می تواند از حسگرهای ایرپاد برای تشخیص حرکات فیزیکی به کارگیری نماید و به دستگاه‌هایی مثل موبایل هوشمند یا این که ساعت هوشمند شما اذن دهد که صحیح اجرا‌دادن تمرین‌ها را تشخیص دهند. درحال‌حاضر، اپل واچ میتواند دویدن و نوع حرکاتتان را شناسایی نماید؛ البته در صورتی هنگام استارت تمرین این قابلیت و امکان را تهیه و تنظیم نکنید، این اعلان یکسری دقیقه بعد از آن ظواهر گردد. درین حالت، چه در درحال حاضر دویدن باشید و چه در اکنون گام زدم در شهر، ضربان قلب شما اندازه‌گیری گردد. ایرپاد قادر است یک قدم بالاتر برود و داده‌های مرتبط با حرکات و ژست‌های شمارا عده‌آوری نماید و براساس این داده ها، برخورد شنیداری مایحتاج را ارائه دهد.
فرض نمائید مربی اپل فیتنس پلاس به شما میگوید سرتان را تا پایان به‌سمت چپ بچرخانید؛ البته شما گردن خویش را صرفا تا نصفه‌ی جهت اعلام‌گردیده می‌چرخانید. درین موقعیت، ممکن میباشد ایرپاد شما لغات تشویق‌کننده‌ای مثل «شما می توانید این‌ شغل را اجرا دهید»، «شما نسبتاًً فراهم‌اید»، «به کارایی خویش ادامه دهید» و ... را ارائه دهد. همینطور، برخورد صوتی ایرپاد قادر است مطابق یاری مورد نیاز شما تغییر و تحول نماید.
در بخشی از توضیحات این پتنت، آمده میباشد:
بازخوردهایی مثل برخورد شنیداری احتمالاً براساس تحلیل کوشش استفاده کننده در روال جنبش رمز به وی ارائه شود. اقدامات مطلوب دیگری مثل صادر شدن گزارش همت و هشدار نیز ممکن میباشد صورت پذیرد.
نوشته‌علمی‌های دارای ارتباط:
ورژن‌ی تبارک‌خیس و ارزان‌بها‌خیس آی‌مک در آینده‌ مجاورت معرفی نخواهد شد
احتمالاً سعی تراشه M2 Max اپل عالی از Core i9-12900HK خواهد بود
نکته‌ی دیدنی این میباشد که در توضیحات این پتنت برای ارائه‌ی این قابلیت و امکان‌های بالقوه به دشوار‌افزار جدیدی اشاره نشده میباشد. اپل ایرپاد پرو و نسل سوم ایرپاد درحال‌حاضر از عجله‌سنج‌های حرکتی و صوتی منفعت می برند. این حسگرها برای فعال‌کردن قابلیت و امکان Spatial Audio به کارگیری میگردند؛ ولی دلیلی نیست که نتوان از آنها در روشی بهره مند شد که پتنت آرم داده میباشد. شاید برای ارائه‌ی این قابلیت و امکان‌های نو تنها به به‌روزرسانی قابل انعطاف‌افزاری نیاز داشته باشیم.
بااین‌هم اکنون، این پتنت قابلیت وجود تعداد متعددی حسگر اضافه مثل ژیروسکوپ و قطب‌نما یا این که حتی فناوری‌های خیره کننده‌وغریب مثل حسگرهای پژواک را مدنظر قرار داده میباشد؛ به این ترتیب، می‌قدرت انتظار داشت اپل این خصوصیت‌ها را در نسل بعدی ایرپاد ارائه دهد.
درحال‌حاضر، ایرپاد عشق‌مندان به تناسب‌اندام را تشویق می‌نماید تا این هدفون‌ها را به دستگاه تمرینی Peloton متصل نمایند تا بتوانند به سخنان مربیانتان گوش دهند. مربی Peloton شما نمی‌تواند تشخیص دهد که آیا در تمرینات خویش تقلب کرده‌اید یا این که نه؛ ولی در صورتی‌که پتنت نو اپل حقیقت داشته باشد، حسگرهای ایرپاد این عمل را خواهند کرد.
۰ ۰

تمرینات با کش پیلاتس (9 حرکت برتر)

اگر دائما در حال سفر هستید و یا برای نگهداری وسایل بدنسازی در خانه، فضای کافی در اختیار ندارید، ما به شما توصیه می کنیم از کش های پیلاتس استفاده کنید. کش های پیلاتس تنها به اندازه ی یک جفت جوراب فضا اشغال می کنند و می توانند به تقویت عضلات کمک کنند. بنابراین شما می توانید آنها را به راحتی در کیف یا کشوی میز خود نگهداری کنید و تمرینات مقاومتی را در هر زمان و مکانی که دوست دارید انجام دهید. روش سرگرم کننده برای تشویق کودکان به ورزش 

اگر نمی دانید که چگونه از کش های پیلاتس استفاده کنید، این مطلب را از دست ندهید. در این پست 9 مورد از بهترین و راحت ترین حرکات ورزشی با کش پیلاتس آورده شده است.

1- حرکت جلو بازو جفت

برای انجام این حرکت به یک کش پیلاتس و یک تشک (اختیاری)، نیاز دارید.

روش: مطابق تصویر فوق با هر دو پا روی کش پیلاتس بایستید و دو طرف آن را در هر یک از دست ها نگه دارید. بدون اینکه زانوهای خود را خم کنید، کش پیلاتس را با داخل نگه داشتن آرنج ها تا سطح شانه ها بالا بیاورید. این ورزش را به تعداد دلخواه تکرار کنید و هر بار، 1 تا 2 دقیقه استراحت کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.