اپل iOS و iPadOS 15.2.1 را با هدف رفع مشکل هوم‌کیت منتشر کرد

اپل iOS و iPadOS 15.2.1 را با غرض رفع اشکالات جزئی و بهبودهای دیگر منتشر کرد. نمایندگی اپل در مشهد این به‌روزرسانی باگ مهمی در هوم‌کیت دارای اسم و رسم به چرخه‌ی مرگ را برطرف می‌نماید.
چندین روز قبل گزارشی از محقق امنیتی به‌اسم Trevor Spiniolas منتشر شد که علامت می‌اعطا کرد که HomeKit API اپل (رابط قابل انعطاف‌افزاری که به اپ‌های iOS اذن می دهد دستگاه‌های خانگی هوشمند سازگار را در اختیار گرفتن نمایند) مشمول باگی میباشد که میتواند گزینه سوءاستفاده مهاجمان قرار گیرد. در شرح این جراحت‌پذیری آمده بود که در‌حالتی که مهاجم یک نقطه‌ی اتصال هوم‌کیت با اسم بسیار زمانبر و نزدیک به ۵۰۰ هزار کاراکتر بسازد، دستگاه iOS که به آن متصل میشود، بعداز قرائت اسم دستگاه شغل‌هایش مختل و وارد چرخه‌ای از فریز شدن و فعال سازی دوباره میشود که صرفا با تزکیه یا این که بازیابی دستگاه می‌قدرت به آن نقطه پایان اعطا کرد.
در حال حاضر، به‌‌ لحاظ می رسد که اپل به‌روزرسانی iOS و iPadOS 15.2.1 را با مقصود رفع باگ یادشده منتشر نموده است. به‌روزرسانی iOS و iPadOS 15.2 را می‌اقتدار به‌‌ بدون پول بارگیری کرد. یوزرها آیفون‌های سازگار میتوانند با مراجعه به قسمت Setting و سربرگ General و گزینش آیتم‌ی Software Update، جدیدترین به‌روزرسانی را بارگیری نمایند. ورژن‌ی نو در‌ واقع به‌روزرسانی در میان‌نسلی برای سیستم‌استدلال موبایل‌های هوشمند و تبلت‌های اپل به حساب می آید و نباید انتظار داشت که تغییرات عمده‌ای را شاهد باشیم.
نوشته ی علمی‌ی دارای ارتباط:
تنی چند از اپراتورها در هم اکنون مسدود‌کردن قابلت رله سری اپل می باشند
اپل میگوید که‌این ورژن نقص‌ انکار خدمت هوم‌کیت را تماماً برطرف می‌نماید؛ باگی که ممکن میباشد مهاجم با به کارگیری از آن، بتواند دستگاه جان دار کاربرانی که با هوم‌کیت تعامل دارا هستند، به خطر بیندازد؛ البته محتمل‌ترین روش این میباشد که مهاجم یک کانال‌ی Home جعلی ساخت نماید و مخاطب را فریب دهد تا از‌ شیوه نشانی اینترنتی فیشینگ به آن ملحق گردد.
اپل جزئیات دیگری را درباره با این به‌روزرسانی ارائه نداده میباشد؛ البته به عبارتی‌طور که پیش‌خیس گفته شد، گمان می‌رود که‌این ورژن صرفا بر بهبودهای جزئی متمرکز باشد.
***
این به‌روزرسانی از‌ نحوه OTA در سراسر عالم در‌ دسترس میباشد؛ البته سفارش می‌گردد دستکم یک سری روز از بارگیری و نصب آن صرف‌لحاظ فرمایید؛ چون در روزهای ابتدایی مشخص و معلوم میگردد که مشتمل بر چه مشکلاتی میباشد. به‌طور‌ کلی، به‌روز نگه‌‌‌ داشتن آیفون و آیپد بسیار اساسی میباشد؛ البته حتی به‌روزرسانی‌های جزئی می توانند مشکلاتی تولید نمایند که روی تجربه‌ی مخاطب تأثیرگذار میباشد.
۰ ۰

شبیه ساز ios برای اندروید

دنبال بهترین برنامه های شبیه ساز آی او اس برای اندروید می گردید؟ پس به مطلب امروز ما خیلی خوش آمدید! ما قرار است امروز چند تا از بهترین برنامه های شبیه ساز آی او اس برای اندروید را به شما معرفی کنیم. در ضمن لینک دانلود این برنامه ها را هم در اختیار شما می گذاریم تا خیلی راحت و سریع آنها را روی گوشی تان نصب کنید.

مطلب ما شامل 6 اپلیکیشن برتر شبیه ساز آی او اس برای سیستم عامل اندروید است که به شما امکان می دهند از برنامه ها و بازی های آی او اس در دستگاه اندرویدی خودتان استفاده کنید. این نرم افزارها بسیار ساده هستند و کاربرد آسانی هم دارند. ضمنا هیچ کدام از این برنامه ها را نمی توانید در گوگل پلی استور پیدا کنید.

واقعیت این است که همه ما توانایی خرید گوشی های آیفون را نداریم و مسلما در حالت عادی نمی توانیم از برنامه ها و بازی هایی که برای سیستم عامل آی او اس طراحی شده در گوشی اندرویدی مان استفاده کنیم. اما اصلا جای نگرانی نیست! با داشتن یک برنامه شبیه ساز خوب، به راحتی می توانید این مشکل را دور بزنید!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.