یکی از طراحان کانسپت، مکینتاش کلاسیک اپل را بازطراحی کرد

یکی‌از طراحان کانسپت به اسم ایان زلبو مکینتاش کلاسیک نمایندگی اپل در مشهد اپل را با استانداردهای مجال درحال حاضر مجدد پباده سازی کرد.
مکینتاش سرآغاز کامپیوترهای فردی بود و سیستم‌های همگی‌کاره‌ای مانند آی‌مک وام دار آن می باشند. اپل از پباده سازی حدوداً ۴۰ ساله‌ی خویش گذر کرده؛ میباشد ولی ایان زلبو، طراح کانسپتی که با افشاگرانی مانند Jon Prosser همیاری می‌نماید، به آن بازگشته میباشد. به عبارتی‌طورکه تصاویر پایین آرم می دهد، زلبو تصور نموده است در‌صورتی‌که اپل تعدادی قطعه نو را بده بستان نماید، مکینتاش کلاسیک چه‌گونه خواهد بود.
نوت‌بوک‌محاسبه می‌نویسد به‌تیتر نمونه، زلبو پورت‌های ورودی‌وخروجی نو مانند HDMI و USB Type-C را به دستگاه اضافه نموده است. متأسفانه هیچ آدرس از کانکتور MagSafe نیست که آی‌مک ۲۴ اینچی و مک‌پرو ۱۴ و مک‌پرو ۱۶ به آن مجهز میباشند. بااین‌درحال حاضر، در پباده سازی تازه ایان زلبو روی نمایشگر بریدگی چشم می گردد که دوستداران خاص خودش را داراست. اتفاقاً سامسونگ جدیداً ناچ را به گلکسی تب اس ۸ اولترا آورده میباشد؛ ولی در مقیاس کوچک‌خیس.
حتماً زلبو صرفا از نمایشگر دارنده ناچ برای اشاره به پباده سازی متاع فعلی اپل به کارگیری نموده است. تصور می کنیم درصورتی که قرار بود اپل مکینتاش را بازگرداند، اینترنت‌مقداری در بالای ورقه‌اکران قرار می‌بخشید که با سنسور جان دار در بریدگی مک‌بوک پرو ۱۴ و مک‌بوک پرو ۱۶ مخلوط می شد. همینطور، طراح ذکر شده پنل پشتی گران قدر مکینتاش اساسی را کنار نهاده میباشد. درادامه، پباده سازی مهم مکینتاش کلاسیک را مشاهده میکنید:
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.