مک‌بوک ایر ۲۰۲۲

نمايندگي اپل در مشهد

مک‌بوک ایر ۲۰۲۲

به عبارتی‌طور که گفته شد، به‌حیث می رسد نمایندگی اپل در مشهد که کامپیوترهای مک در روی داد Peek Performance حضور پررنگی داشته باشند و احتمالاً مک‌بوک ایر تازه نیز از این قاعده تاسی خواهد کرد. در صورتی‌که خبر ها را دنبال کرده باشید، مقطع‌ها میباشد که گفته میگردد اپل در حالا توسعه و گسترش نسل بعدی اولترابوک خوش‌تشکیل داد و دوستداشتنی خویش موسوم به مک‌بوک ایر میباشد و از قرار معین، سبک سال جاری تغییرات زیاد را تجربه خواهد کرد. با استناد به نقل از‌ها، مک‌بوک ایر نو نام‌و‌نشان اساسی خویش، یعنی نازک و مدل‌‌بودن، محافظت خواهد کرد و در ظاهرً ضخامت دستگاه در همه جهات به‌شکل یکسان درخواهد آمد.
این در حالی میباشد که اپل از مجال رونمایی اول نسل مک‌بوک ایر، همواره از گویش پباده سازی شاسی کلفت‌خیس در عقب و نازک‌خیس در جلو تقلید نموده است. در واقعیت، نصیب کلفت‌خیس مک‌بوک ایرهای کنونی محل تعبیه تراشه‌های پردازشی و بقیه طاقت فرسا‌افزار میباشد. اپل به‌لطف تراشه‌های تازه قوی خواهد بود تا شاسی مک‌بوک ایر را به‌ سیرتکامل‌ای تماماً گشوده‌پباده سازی نماید که همچنان ضخامت اندک، ولی یکسانی در کلیه جهات داشته باشد. با استناد به تصاویر رندر، شاسی مک‌بوک ایر بعدی می تواند شباهت انکارناپذیری به آیپد پرو داشته باشد و ضخامت آن نیز احتمالاً فقط پاره ای بیشتر از ضخامت درگاه USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا خواهد بود.
مک‌بوک ایر ۲۰۲۲ والا‌ترین بازطراحی خویش را یار با تراشه M2 تجربه خواهد کرد
از سایر مشخصه پباده سازی مقداری مشاجره برانگیز می‌قدرت به کناره‌های سپید نمایشگر با ناچ شبیه مک‌‌بوک پرو و مورد‌های رنگی متفاوت اشاره نمود که به‌نوعی یادآور پباده سازی کلاسیک اپل میباشد. برخلاف مک‌بوک پرو ۱۳ اینجی، شواهد حاکی از آن میباشد که مک‌بوک ایر ۲۰۲۲ به نمایشگر LCD با نوروفروغ پس‌مسئله مینی‌ال‌ای‌دی مجهز گردد؛ البته در ظاهرً برای مراقبت ارزش از نرخ بازسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی نخواهد کرد. به کار گیری از نمایشگر مینی ال‌ای‌دی کنتراست، نوروفروغ و عمق رنگ مشکی همانند نمایشگرهای لوکس OLED را به‌ارمغان خواهد آورد.
شایعات از آن حکایت دارا‌هستند که اولترابوک دارنده دو درگاه تاندربولت ۴، یک کانکتور مگ‌سیف و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون خواهد بود. کانکتو مگ‌سیف به یوزرها قابلیت میدهد تا برای شارژ کردن اولترابوک یادشده از درگاه‌های USB-C به کار گیری نکنند و از آنان برای عمل‌های دیگر منفعت بگیرند. درنهایت تراشه M2 به‌تیتر قلب تپنده جدیدترین مک‌بوک ایر اپل را تشکیل خواهد بخشید تا توان معدود‌نظیری را در یک لپ‌تاپ مدل و توده‌وجور شاهد باشیم.
آی‌مک پرو ۲۰۲۲
اپل سال ۲۰۱۷ گروه‌ی جدیدی از کامپیوترهای چندمنظوره خویش را با اسم آی‌مک پرو رونمایی و روانه بازار کرد که از خصوصیات درخورتوجهی در کلاس ورک‌استیشن سود می‌گرفت؛ ولی جذاب میباشد بدانید که اپل تا به امروز نسل نو این فرآورده را رونمایی نکرده و حتی جدیداً ساخت‌و‌ساز سبک ۲۰۱۷ را به طور کاملً متوقف نموده است. بااین‌درحال حاضر، به دور از تصور میباشد که اپل تماماً رایانه‌ی یادشده را فراموش کرد‌ه باشد؛ چراکه برای جذب یوزرها ماهر و آرم‌دادن توان کامپیوترهای مک مجهز به تراشه‌های اختصای مسلماً به آیتم‌های بالارده آی‌مک احتیاج خواهد داشت.
در ظاهرً برای اول‌توشه در مجموعه آی‌مک‌ها، سبک پرو دارنده نمایشگر ۲۷ اینچی مینی ال‌ای‌دی شبیه مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی خواهد بود که دارنده کناره‌های تیره میباشد و خوشبختانه از ناچ نیز خبری نخواهد بود. علاوه‌براین، شایعاتی نیز به گوش می رسد که اپل برای تأیید نام‌و‌نشان یوزرها در آی‌مک پرو از سیستم تشخیص نام و نشان سه‌بعدی موسوم به رخ آی‌دی سود خواهد گرفت.
به‌عبارتی، قدرتمندترین رایانه چندمنظوره اپل احتمالاً بر تغییرات سبک ۲۴ اینچی نظیر پباده سازی تازه و نازک‌خیس، میکروفن‌هایی کیفیت خوب استودیو و ولی پردازنده‌ی قدرتمندتر اپل متکی خواهد بود. از سایر ویژگی ها این رایانه می‌قدرت به به کار گیری از اول تراشه کلاس ورک‌استیشن اپل اشاره نمود. باور بر این میباشد که نسل بعدی آی‌مک پرو به تراشه‌ی ام‌وان تریدی مکس دوئو متشکل از دو بلوک (Die) مجهز گردد. هما‌ن‌طورکه از اسم آن پیدا میباشد، انتظار می‌رود از دو تراشه‌ی M1 Max درست شده باشد.
این تراشه قادر است از حداکثر ۱۲۸ گیگابایت یاد‌ی حافظه موقت پشتیبانی نماید که دو برابر بیشتر از آخری تنظیمات مک‌بوک پرو نو میباشد. با گذر از واحد پردازش مرکزی، گفته می شود SOC پذیرای ۶۴ هسته‌ی گرافیکی میباشد تا به‌موجب آن، آی‌مک پرو بعدی به غول پردازشی و شایسته ترین آیتم برای عمل‌های حرفه ای تبدیل خواهد شد. دیدنی میباشد بدانید که آی‌مک پرو تازه اولیه محصولی خواهد بود که تراشه‌ی گرافیکی آن به‌لطف پباده سازی یک پارچه به ۱۲۸ گیگابایت یاد‌ی او‌حافظه موقت دسترسی خواهد داشت که نسبتاًً سه برابر بیشتر از پایانی تنظیمات کات گرافیک چندهزار‌دلاری کوادرو انویدیا میباشد.
ولی بایستی بدین نکته اشاره نمود که خصوصیات ذکرشده به طور کاملً ضمنی می باشند و گزارش‌هایی نیز از تراشه ۱۲ هسته‌ای اپل سیلیکون منتشر گردیده‌است که قادر است به عبارتی تراشه آی‌مک پرو با اقتدار نادر‌خیس از انتظارات باشد. از سوی دیگر، قابلیت و امکان رونمایی از این آی‌مک در روی داد سه شنبه همچنان در هاله‌ای از پیچیدگی میباشد و این احتمال وجود داراست که اپل کلاً معرفی آن را به فرصت دیگری موکول نماید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.